מהפכת השירות לתושב

מציבים את התושבים במרכז: מהפכת השירות לתושב 

אני מתחייב לבצע מהפכה בשירות לתושב. עיריית רחובות בראשותי, תשנה את פניה ותשים את התושב במרכז כאשר הנחת היסוד היא שצורכי התושב עומדים בליבת העשייה בכל ההיבטים האפשריים. 

אני מבטיח להעניק שירות באופן המתקדם והחדשני ביותר- בשקיפות, הגינות, נגישות וזמינות מרבית! 

רחובות תהפוך לעיר מתקדמת מבחינה טכנולוגית שתתנהל בצורה חכמה ומתאימה למאה ה-21. איכות החיים של תושביה תהיה מהגבוהות במדינה ואנו נשפר את השירות לתושביה, כל הזמן, תוך הקשבה ושיתוף הציבור.

רחובות תשנה את פניה ותשים את התושב במרכז כאשר הנחת היסוד היא שצורכי התושב עומדים בליבת העשייה בכל ההיבטים האפשריים. 

אני מבטיח להעניק שירות באופן המתקדם והחדשני ביותר- בשקיפות, הגינות, נגישות וזמינות מרבית!  

מתוך התפיסה כי "התושב במרכז", אצא למהלך אסטרטגי רחב בו אצור שינויים ושדרוגים בכלל מערכות העירייה באגפים השונים ובתחומי החיים המגוונים, על מנת לאפשר לתושבים ליהנות מכל מה שיש לעיר המיוחדת להציע, זאת במקביל לרצון להעניק לתושבים שירות זמין ומידי, לספק מענה אישי ושירות מהיר ויעיל. 

  1. אפעל להנגשת כלל המידע הרלוונטי לתושב והשירותים העירוניים בדרך אינטראקטיבית באמצעות אתר האינטרנט והאפליקציה.

  2. אנסח אמנת שירות שתגדיר את זמני הטיפול בבעיות ובמפגעים שונים שידווחו למוקד עירוני תוך כדי הקפדה על עמידה בלוחות הזמנים מדויקים.

  3. אמנה רפרנטים שיטפלו וייסעו בבירוקרטיה פנימית ובפניות ספציפיות לבני הגיל השלישי ולעולים החדשים בעיר.

  4. אפעל להקמת מערך קבוצות וואטסאפ ייעודיות לשכונות שיתפעלו על ידי מנהלי האזורים על מנת ליצור שיתוף בין התושבים לגורמי העירייה ושיקוף המידע במהירות ויעילות.

  5. אבצע שיתוף ציבור מלא בהחלטות עירוניות משמעותיות, החל משלבי התכנון ועד לשלבי הביצוע, באמצעות סקרי דעת קהל. בנוסף לכך, אפרסם את תקציב העירייה ותוכנית עבודה שנתית ורב שנתית המקושרות לתקציב שיכללו פירוט מלא על כלל סעיפיו.

  6. אדאג שכל ישיבות המועצה ישודרו בשידור חי ברשתות החברתיות ויפורסמו באתר העירייה. בנוסף לכך, כל הפרוטוקולים, כולל ישיבות הוועדות, יפורסמו גם הן באתר העירייה במקום נגיש ונוח לטובת כלל הציבור.

  7. אבצע חלוקה של העיר ל- 7 רובעים עם מינוי מנהל או מנהלת לכל רובע שיעמדו בקשר ישיר עם התושבים, יטפלו בפניות המשמעותיות ויתווכו בין הגורמים הרלוונטיים.

  8. אפעיל ניידות שירות לתושב שיגיעו לכלל השכונות בעיר ובאמצעותן נעניק את שירותי העירייה עד הבית.

  9. בסיום כל שנה אזרחית, אבצע סקרי שביעות רצון סדירים מטעם העירייה כך שלתושבות ולתושבים תהיה דרך ברורה להשפיע על התנהלות העירייה. תוצאות הסקרים והמדדים יתפרסמו בשקיפות מלאה באתר העירייה ובכלי התקשורת המקומיים.

  10. שישי אישי עם ראש העיר– בימי שישי אקיים מפגשים אישיים של ראש העיר עם התושבים, דלת פתוחה עם ראש העיר. המפגשים יותאמו באמצעות האתר והאפליקציה העירונית לנוחיות התושבים. 
he_IL
Powered by TranslatePress